pool

hye hello guys,firstly last night my cousin treat me main pool..
then my baby main sana jua mean main pool tmpt same place laa haaha
so i enjoyed play pool with her fams hehehe siook eh with her fams uh hehehe cool laa hehehe,kaan main lagi eh with your fams uh baby eehe tell me when u main lagi hahaha!nyanyat aku atu hahahaa!nvm heheeh ilove you babydett

thats how i play pool!haha apakan!sebalah me atu bakal abg hehehe *aka abg daus* ,soo i play pool with them i enjoyed play ith my bros tu heehe::DDDD thanks baby treat me play with them!luruskh my words tu baby awu lurus syg *sudah beberapa hari aku tidak berjumpa girlfriendku hahaha mcm banar aku ah!malmnya atu jumpa baby jua uh hehe jalan with bakal kaka*ambil hati*:DD
last night was great with them*babys fams*,hehe next time lagi bro uh!hehehe
terror bf baby tuu main pool hehee *kambang tia ku nah*lps main pool makan nasi katok mcm biasa laaa lapar waa lapas main pool ah hahaha!atoyaa hahah aku rinduu baby ku,love yousoomuchhoneyy*hugss*cinalwiforever

0 ulasan: